![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/07/test-Cupra-Leon-VZ-CUP-27.jpg)
Moc maksymalna: 300 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/07/test-Hyundai-Elantra-1.6-MPI-123-KM-CVT-2024-10.jpg)
Moc maksymalna: 123 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,7 s
Prędkość maksymalna: 195 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/07/test-hybrydowy-Jeep-Compass-4XE-3.jpg)
Moc maksymalna: 240 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,3 s
Prędkość maksymalna: 200 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/05/Jaguar-F-Pace-D200-diesel-5.jpg)
Moc maksymalna: 204 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 s
Prędkość maksymalna: 210 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/05/test-Cupra-Formentor-VZ-2.0-TSI-7.jpg)
Moc maksymalna: 310 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/05/test-Opel-Corsa-GS-facelifting-2024-15.jpg)
Moc maksymalna: 100 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,9 s
Prędkość maksymalna: 194 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/04/test-Skoda-Fabia-1.5-TSI-150-KM-Monte-Carlo-5.jpg)
Moc maksymalna: 150 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,0 s
Prędkość maksymalna: 225 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/03/test-MG-ZS-1.0-T-GDi-automat-28.jpg)
Moc maksymalna: 111 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,4 s
Prędkość maksymalna: 180 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/03/test-Merdedes-GLC-Coupe-300e-hybryda-PHEV-3.jpg)
Moc maksymalna: 313 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/02/test-elektryczny-Abarth-500e-9.jpg)
Moc maksymalna: 155 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s
Prędkość maksymalna: 155 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2024/01/test-Skoda-Octavia-1.5-TSI-150-KM-19.jpg)
Moc maksymalna: 150 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,5 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/12/test-Mitsubishi-ASX-1.3-Turbo-mild-hybrid-MHEV-25.jpg)
Moc maksymalna: 158 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,5 s
Prędkość maksymalna: 204 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/11/test-Skoda-Kodiaq-2.0-TSI-190-KM-Sportline-6.jpg)
Moc maksymalna: 190 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s
Prędkość maksymalna: 215 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/11/Skoda-Octavia-RS-245-KM-2024-20.jpg)
Moc maksymalna: 245 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/11/Ford-Puma-ST-1.0-EcoBoost-170-KM-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 170 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,4 s
Prędkość maksymalna: 210 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/10/test-Hyundai-Ioniq-5-2.jpg)
Moc maksymalna: 325 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,1 s
Prędkość maksymalna: 185 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/09/test-Cupra-Leon-ST-2.0-TSI-190-KM-14.jpg)
Moc maksymalna: 190 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,5 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/09/test-Peugeot-508-SW-1.5-BlueHDI-130-23.jpg)
Moc maksymalna: 131 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,1 s
Prędkość maksymalna: 208 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/08/Cupra-Formentor-VZ5-2.5-TFSI-390-KM-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 390 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/08/test-Alfa-Romeo-Giulia-Competizione-1.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,2 s
Prędkość maksymalna: 240 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/08/test-Ford-Focus-ST-kombi-2.3-EcoBoost-9.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,8 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/07/P1310785.jpg)
Moc maksymalna: 131 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,5 s
Prędkość maksymalna: 206 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/06/test-Ford-Ranger-Raptor-3.0-V6-11-1.jpg)
Moc maksymalna: 292 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
Prędkość maksymalna: 180 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/06/test-Ford-Focus-ST-Performance-Track-Pack-okladka-3.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/06/Dacia-Jogger-LPG-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 100 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 13,0 s
Prędkość maksymalna: 175 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/05/test-Hyundai-Kona-N-4.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,5 s
Prędkość maksymalna: 240 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/05/test-elektryczna-Kia-EV6-GT-43.jpg)
Moc maksymalna: 585 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s
Prędkość maksymalna: 260 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/04/test-Honda-Civic-eHEV-hybryda-36.jpg)
Moc maksymalna: 184 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,1 s
Prędkość maksymalna: 180 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/04/test-Alfa-Romeo-Tonale-Hybrid-mild-hybrid-17.jpg)
Moc maksymalna: 160 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,8 s
Prędkość maksymalna: 210 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/03/test-elektryczny-Nissan-Ariya-5.jpg)
Moc maksymalna: 242 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s
Prędkość maksymalna: 160 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/02/Opel-Astra-Hybrid-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 180 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s
Prędkość maksymalna: 225 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/02/test-Range-Rover-2023-27.jpg)
Moc maksymalna: 350 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,4 s
Prędkość maksymalna: 234 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/01/Hyundai-Elantra-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 123 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,6 s
Prędkość maksymalna: 200 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2023/01/test-hybrydowy-Volkswagen-Arteon-eHybrid-okladka-2.jpg)
Moc maksymalna: 218 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,8 s
Prędkość maksymalna: 222 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/12/Hyundai-Tucson-Hybrid-230-KM-okladka-2.jpg)
Moc maksymalna: 230 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s
Prędkość maksymalna: 193 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/12/test-Volkswagen-T-Roc-R-facelifting-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 300 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/10/test-Volkswagen-Golf-8-Hybrid-204-KM-13.jpg)
Moc maksymalna: 204 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,4 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/10/test-Kia-Sportage-Hybrid-HEV-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 230 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s
Prędkość maksymalna: 193 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/10/test-Ford-Focus-ST-2.3-EcoBoost-facelifting_-9.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/09/Hyundai-i30-N-Fastback-facelifting-Performance-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,4 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/09/Alfa-Romeo-Stelvio-Veloce-facelifting-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/08/test-Hyundai-Tucson-1.6-T-GDI-150-KM-N-Line_-11.jpg)
Moc maksymalna: 150 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,3 s
Prędkość maksymalna: 189 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/08/DS7-Crossback-1.6-E-tense-300-KM-4x4-plug-in-hybrid-48.jpg)
Moc maksymalna: 300 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
Prędkość maksymalna: 235 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/08/Jeep-Gladiator-okladka-2.jpg)
Moc maksymalna: 264 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,6 s
Prędkość maksymalna: 177 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/06/test-Peugeot-308-Hybrid-225-KM-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 225 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,5 s
Prędkość maksymalna: 235 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/05/test-Kia-XCeed-1.5-T-GDI-160-KM-okladka-2.jpg)
Moc maksymalna: 160 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,2 s
Prędkość maksymalna: 208 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/04/test-Honda-HR-V-Hybrid-eHEV-131-KM.jpg)
Moc maksymalna: 131 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,7 s
Prędkość maksymalna: 170 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/04/Citroen-C4-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 130 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s
Prędkość maksymalna: 200 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/03/miasto-znak-Honda-CR-V-eHEV-okladka-2-38.jpg)
Moc maksymalna: 184 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,2 s
Prędkość maksymalna: 180 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/02/DS-9-1.6-PureTech-226-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 224 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,1 s
Prędkość maksymalna: 236 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/02/test-Peugeot-308-III-1.2-PureTech-130-KM-Allure-Pack_-3.jpg)
Moc maksymalna: 130 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,6 s
Prędkość maksymalna: 210 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/01/Ford-Puma-1.0-EcoBoost-Hybrid-ST-line.jpg)
Moc maksymalna: 155 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,7 s
Prędkość maksymalna: 200 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2022/01/hybrydowy-Peugeot-508-SW-Hybrid-PHEV-225-21.jpg)
Moc maksymalna: 225 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,0 s
Prędkość maksymalna: 240 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/11/Alfa-Romeo-Stelvio-Facelifting-2.0-GME-280-KM-13.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/10/Ford-Ranger-Raptor-2.0-TDCi-213-KM-offroad-pickup-auta-terenowe-okladka-1.jpg)
Moc maksymalna: 213 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,5 s
Prędkość maksymalna: 170 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/09/elektryczna-Kia-e-Soul-204-KM-okladka-_02.jpg)
Moc maksymalna: 204 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
Prędkość maksymalna: 167 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/09/Peugeot-508-PSE-kombi-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 360 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,2 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/08/test-hybryda-Honda-Jazz-Crosstar-16.jpg)
Moc maksymalna: 109 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,9 s
Prędkość maksymalna: 173 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/08/P1250726.jpg)
Moc maksymalna: 165 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,3 s
Prędkość maksymalna: 218 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/08/test-Ford-Puma-ST-SUV.jpg)
Moc maksymalna: 200 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/07/Peugeot-208-GT-1.2-PureTech-130-KM-EAT8-Aisin-26.jpg)
Moc maksymalna: 130 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,7 s
Prędkość maksymalna: 208 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/06/Opel-Insignia-ST-kombi-facelifting-2.0-Turbo-200-KM-okladka-3.jpg)
Moc maksymalna: 200 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
Prędkość maksymalna: 233 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/06/okladka.jpg)
Moc maksymalna: 210 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,8 s
Prędkość maksymalna: 235 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/05/okladka-Honda-Civic-Sport-Line-1.0-VTEC-Turbo-126-KM-10.jpg)
Moc maksymalna: 126 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,2 s
Prędkość maksymalna: 205 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/04/okladka-Ford-Mustang-GT-facelifting-55-Edition.jpg)
Moc maksymalna: 450 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,3 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/04/okladka-elektryczna-Honda-e-Advance-154-KM.jpg)
Moc maksymalna: 154 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s
Prędkość maksymalna: 145 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/02/okladka-Fiat-500X-Sport-1.3-FiteFly-150-KM-16.jpg)
Moc maksymalna: 150 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,1 s
Prędkość maksymalna: 200 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2021/01/Honda-Civic-sedan-1.5-VTEC-TURBO-CVT-facelifting-2021-11-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 182 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s
Prędkość maksymalna: 200 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/12/hybrydowe-Volvo-S60-T8-Polestar-Engineered-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 405 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,4 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/08/Nissan-Micra-1.0-DIG-T-117-KM-5.jpg)
Moc maksymalna: 117 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,9 s
Prędkość maksymalna: 195 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/08/KIA-Stinger-GT-3.3-V6-T-GDI-AWD-2020-3.jpg)
Moc maksymalna: 366 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,5 s
Prędkość maksymalna: 270 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/08/okladka-Volvo-S60-T6.jpg)
Moc maksymalna: 310 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,5 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/06/okladka-Ford-Focus-kombi-ST-line.jpg)
Moc maksymalna: 182 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,5 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/05/okladka-Citroen-C5-Aircross-1.6-PureTech-180_04.jpg)
Moc maksymalna: 181 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 s
Prędkość maksymalna: 219 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/05/Alfa-Romeo-Stelvio-Q4-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 210 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,6 s
Prędkość maksymalna: 215 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/05/Peugeot-508-GT-2.0-diesel-OKLADKA.jpg)
Moc maksymalna: 177 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s
Prędkość maksymalna: 235 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/04/KIA-Proceed-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 204 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,5 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/04/Honda-Jazz-Dynamic-okladka1.jpg)
Moc maksymalna: 130 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,7 s
Prędkość maksymalna: 190 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2020/01/Ford-Focus-ST-2.3-EB-280-KM-okladka-jeden.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2019/10/Alfa-Romeo-Giulia-okladka960.png)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,2 s
Prędkość maksymalna: 240 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2019/09/Ford-Focus-ST-line-1.5-EcoBoost-150-KM-okladka-1.jpg)
Moc maksymalna: 150 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s
Prędkość maksymalna: 208 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2019/07/Opel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-okladka-1.jpg)
Moc maksymalna: 210 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,0 s
Prędkość maksymalna: 231 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2019/06/okladka.jpg)
Moc maksymalna: 225 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,3 s
Prędkość maksymalna: 248 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2019/06/Mercedes-Benz-A200-Edition-1_14a-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 163 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,0 s
Prędkość maksymalna: 225 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2018/12/Skoda-Octavia-RS-OKLADKA-2.jpg)
Moc maksymalna: 184 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,7 s
Prędkość maksymalna: 224 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2018/10/Ford-Fiesta-ST-line-okladka2.jpg)
Moc maksymalna: 140 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,0 s
Prędkość maksymalna: 202 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2018/05/Volvo-XC60-T6-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 320 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2018/04/insignia-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 170 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,7 s
Prędkość maksymalna: 226 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2018/02/okladka1.jpg)
Moc maksymalna: 109 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,6 s
Prędkość maksymalna: 182 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2017/12/Honda-Civic-1.5-VTEC-TURBO-SPORT-PLUS_okladka.jpg)
Moc maksymalna: 182 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2017/10/Abarth-500-LPGTECH-okladkaI.jpg)
Moc maksymalna: 176 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,8 s
Prędkość maksymalna: 210 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2017/08/Skoda-Superb-2.0-TSI-Sportline-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,8 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2017/08/Ford-Fiesta-ST200-okladka-II-1.jpg)
Moc maksymalna: 200 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2017/07/Volkswagen-Scirocco-R-okladka-2.jpg)
Moc maksymalna: 280 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2017/04/Lexus-RC-200t-F-Sport-DD.jpg)
Moc maksymalna: 245 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,5 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2017/02/Honda-Civic-Type-R-FK2-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 310 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
Prędkość maksymalna: 270 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2016/09/Audi-RS6-Performance-2016-logo.jpg)
Moc maksymalna: 605 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,7 s
Prędkość maksymalna: 305 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2016/08/Fiat-Tipo-2016_11.jpg)
Moc maksymalna: 95 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,7 s
Prędkość maksymalna: 180 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2016/07/Ford-Mustang-GT-5.0-V8_okladka.jpg)
Moc maksymalna: 421 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,8 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2016/05/volvo-s60-Polestar.jpg)
Moc maksymalna: 350 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2016/04/DSC05715-2.jpg)
Moc maksymalna: 160 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,3 s
Prędkość maksymalna: 214 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2016/03/MINI-Cooper-S-F56-2016-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 192 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7 s
Prędkość maksymalna: 233 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2016/01/Audi-RS3-Sportback-2016_20.jpg)
Moc maksymalna: 367 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,3 s
Prędkość maksymalna: 280 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2016/01/Skoda-Superb-2.0-TDI-190-KM-4x4-2016_041.jpg)
Moc maksymalna: 190 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2015/12/BMW-M4-Coupe-F82-okladka.jpg)
Moc maksymalna: 431 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2016/01/Hyundai-i20-Coupe-1.1-CRDi_15.jpg)
Moc maksymalna: 75 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 15,7 s
Prędkość maksymalna: 161 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2015/09/Ford-Focus-ST-Diesel-2015_05.jpg)
Moc maksymalna: 185 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,1 s
Prędkość maksymalna: 217 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2015/08/DSC01963.jpg)
Moc maksymalna: 186 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,0 s
Prędkość maksymalna: 219 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2015/08/Jeep-Grand-Cherokee-SRT8-2015_151.jpg)
Moc maksymalna: 468 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,0 s
Prędkość maksymalna: 257 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2015/08/Renault-Twingo-0.9-TCe-90-2015_10.jpg)
Moc maksymalna: 90 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,8 s
Prędkość maksymalna: 165 km/h
![](https://dailydriver.pl/wp-content/uploads/2015/08/Ford-Fiesta-Red-Edition-2015_11.jpg)
Moc maksymalna: 140 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,0 s
Prędkość maksymalna: 201 km/h