DailyDriver.pl

DailyDriver.pl

  • Nowości
    • Premiery
    • Rynek
    • Drogi
    • Zmiany w prawie
    • Wydarzenia
    • MOTORsport
  • Testy
  • Porady
    • Zakup i eksploatacja
    • Technika
    • Prawo
    • Technika jazdy
    • Oświetlenie
  • Kalkulatory
    • Przelicznik mocy
    • Auto z niemiec
  • Galerie
Trendy: Automat czy manual? Które skrzynie biegów są częściej wybierane? Co trzeba wymienić po zakupie używanego auta? Jak sprawdzić liczbę punktów karnych?

Nissan wprowadza nowe logo! I to nie tylko w salonach

Autor: Daily Driver · Zdjęcia: · Dodane: 13 stycznia 2021
Zobacz także:
Przelicznik mocy » Auto z Niemiec »

Nowe logo Nissana trafiło jako pierwsze na salon Van Mossel w Amsterdamie. Jest to pierwszy punkt w europejskiej sieci sprzedaży, w którym pojawiło się nowe logo marki. Dwumiarowy logotyp ma symbolizować ciągłą ewolucję Nissana, który staje się innowacyjną marką motoryzacji przyszłości.

Pierwszym modelem, na którym pojawiło się nowe logo, jest niedawno zaprezentowany Nissan Ariya. To innowacyjny, elektryczny SUV, który jest zapowiedzią nowej, elektrycznej gamy i rozpoczyna nowy rozdział w historii marki. Zdaniem przedstawicieli marki, doskonale odzwierciedla jej zobowiązania wobec klientów, pracowników i społeczności.

Nowe logo Nissana

Salony sprzedaży są kluczowym elementem modelu biznesowego marki Nissan. Podczas trwającej pandemii Nissan nieustannie współpracuje ze swoją siecią, aby w dalszym ciągu zapewniać klientom wyjątkowe doświadczenia w kontakcie z marką.

Salony sprzedaży w Europie odczuwają skutki pandemii koronawirusa, ale wierzymy, że nic nie zastąpi kontaktu i interakcji z pracownikami działu sprzedaży, które możemy nawiązywać w punktach dealerskich” – podkreśla Bas Bijl, dyrektor sprzedaży w salonie Nissana Van Mossel. „Nowe logo przypomina klientom, że we współpracy z marką Nissan nieustannie wprowadzamy zmiany na lepsze, aby zapewnić wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach procesu zakupowego.

Odświeżone logo, obecne we wnętrzu oraz na zewnątrz firmowych salonów, jest ważnym elementem doświadczeń zakupowych klienta.  Tak przynajmniej twierdzą przedstawiciela marki.

Nissan, we współpracy ze swoją siecią sprzedaży, dokłada wszelkich starań, aby upewnić się, że wystrój punktów sprzedaży odzwierciedla jego nieustanne zaangażowanie w rozwój innowacji oraz przyjęte podejście, które stawia klienta na pierwszym miejscu.

COVID-19 sprawił, że interakcje z klientami coraz częściej przenoszą się na nasze wirtualne platformy, ale tradycyjne salony dealerów są wciąż niezwykle ważne dla wielu naszych odbiorców” – podkreśla Jordi Vila, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nissan Europe. „Rozwój cyfryzacji umożliwił klientom rozpoczynanie podróży zakupowej z marką Nissan w nowy i oryginalny sposób, ale salony nadal są miejscem, gdzie prowadzimy bezpośrednie interakcje i możemy samemu zapoznać się z dostępnymi produktami, technologiami i usługami. Zgodnie z naszą strategią sprzedażową dealerzy są w dalszym ciągu kluczowym punktem kontaktu. Sprawne przejście między interakcjami w internecie i salonie jest kluczowym elementem nowych doświadczeń zakupowych w marce Nissan. Chcemy kontaktować się z klientami za pośrednictwem wybranych przez nich kanałów komunikacji.

Nowy sposób sprzedaży pozwoli sieci Nissana na optymalizację inwestycji, również dzięki elastycznej koncepcji, która jest dopasowana do lokalizacji salonu i jego potencjału biznesowego.

Zobacz: Test Nissan Micra 1.0 DIG-T

Powiązane artykuły:

  • Następca Nissana 370Z znowu z manualną skrzynią biegów!
  • Test Honda Civic sedan 1.5 VTEC TURBO CVT
  • Nissan na abonament w końcu dostępny w Polsce!

Tagi: NissanNissan Ariyazmiana logo

Dodaj komentarz

avatar
avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Aktualności

  • 0

    Ruszyła produkcja nowego silnika benzynowego Toyoty w Polsce!

  • 0

    Opel Astra V otrzymał tytuł Samochodu Roku 2016

  • 1

    Pięciocylindrowy silnik Audi ma już 40 lat!

  • Kolejny artykuł Opel Mokka II – jak uzyskano niższy współczynnik oporu powietrza?
  • Poprzedni artykuł Ile silników i aut marki Fiat, Abarth i Lancia wyprodukowano w Polsce w 2020 roku?

Popularne artykuły

  • Blue Monday za kierownicą czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku!

  • Chiptuning silnika 1.5 TSI Volkswagena Golfa – wzrost mocy o 42 KM!

  • Sprzedaż sportowych Mercedesów z serii AMG w Polsce znowu wzrosła!

  • Robert Kubica oficjalnie jako ambasador marki Alfa Romeo w Polsce!

  • Lotus i Alpine będą współpracować, aby stworzyć nowy samochód sportowy!

  • Opel Mokka II – jak uzyskano niższy współczynnik oporu powietrza?

  • Nissan wprowadza nowe logo! I to nie tylko w salonach

  • Ile silników i aut marki Fiat, Abarth i Lancia wyprodukowano w Polsce w 2020 roku?

  • Porsche mierzy hałas, aby sprawdzić wytrzymałość części samochodowych

  • Oto najczęściej poszukiwane używane auta w Polsce!

Polecane

  • Ford wycofuje analogowe wskaźniki na rzecz wyświetlaczy cyfrowych

  • Akcja serwisowa Volkswagena: wzywane są auta z silnikami Diesla EA189

  • Następca Toyoty Supry z silnikiem V6 Turbo? Jest film!

  • Alfa Romeo – żarówki do popularnych modeli

  • Ford Mustang po faceliftingu – znamy jego osiągi i dane techniczne!

Nowości

  • Premiery
  • Rynek
  • Drogi
  • Zmiany w prawie
  • Wydarzenia
  • MOTORsport

Porady

  • Zakup i eksploatacja
  • Technika
  • Prawo
  • Technika jazdy

Na skróty

  • Kalkulatory
  • Porady
  • Testy
  • Nowości

O nas

  • O portalu
  • Praca
  • Reklama
  • Kontakt

DailyDriver.pl © 2016. All Rights Reserved. Created by Azure

wpDiscuz