Renault wprowadza na rynek limitowaną edycję 960 par sneakersów, które będą dostępne wyłącznie na stronie nft.renault.com już od 15 maja. Pierwszy wirtualny sklep marki Renault zapewni niezapomniane wrażenia zakupowe dzięki wykorzystaniu technologii 3D. Po wybraniu awatara odwiedzający będzie miał możliwość zobaczenia kolekcjonerskiej edycji RACING SHOE5 w barwach Renault 5 Turbo.
Fani Renault 5 mogą czuć się wyróżnieni. Dla upamiętnienia tego modelu, Francuzi wprowadzają specjalną serię obuwia. Kolekcja składa się z sześciu modeli butów, w tym pięciu zainspirowanych flagowymi wersjami Renault 5 Turbo oraz szóstego, który jest dziełem społeczności web3 R3NLT. Każdy model będzie dostępny w 160 egzemplarzach, co nawiązuje do mocy 160 koni Renault 5 Turbo. W kolekcjonerskich butach odnajdziemy charakterystyczne elementy kultowego Renault 5 Turbo: pochylony tył sneakersów przywodzi na myśl kształt nadwozia samochodu, środek inspirowany jest tapicerką, a sznurówki przypominają pasy bezpieczeństwa.
Buty Renault 5 Turbo!
Renault idzie o krok dalej i w każdym bucie zostanie umieszczony chip NFC. Po zeskanowaniu chipa można pobrać certyfikat autentyczności w postaci NFT, który jest niejako „dowodem tożsamości” i potwierdza własność oraz pochodzenie materiałów użytych do produkcji butów. Dane te są zapisane dzięki technologii blockchain.
960 par sneakersów zostanie wyprodukowanych ze skóry z certyfikatem LWG, co oznacza, że proces produkcji butów jest zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju. Po zakupie wersji NFT w cenie 265 euro, unikatowa i numerowana para „fizycznych” sneakersów trafi do produkcji. Będą one posiadały cyfrowy certyfikat NFT, potwierdzający ich autentyczność i pochodzenie materiałów.
Witryna, na której będzie można kupić buty, będzie dostępna od 15 maja br. wyłącznie dla członków społeczności R3NLT. W kolejnym dniu sklep otworzy się prapremierowo dla osób, które wcześniej wpiszą się na listę. Publiczna sprzedaż rozpocznie się 17 maja na stronie nft.renault.com.
Zobacz: Kubełkowe fotele z odpadów morskich? Cupra stawia na recykling
Dodaj komentarz