Dowolna pora odbioru lub pozostawienia auta w serwisie? Toyota wprowadza nową usługę dla klientów. Ma ona ułatwić kwestie dotyczące pozostawianie lub odbierania aut z naprawy czy serwisu dzięki skorzystaniu z kluczykomatu.
Pozostawienie auta w serwisie, nawet na tak prostą czynność jak wymiana oleju, bywa kłopotliwe dla klienta z uwagi na ograniczenia czasowe dotyczące pracy warsztatu. Dlatego Toyota postanowiła, że wprowadzi dla swoich klientów kluczykomat. Na czym polega nowa usługa?
Toyota wprowadza kluczykomat
Obsługa Kluczykomatu jest równie prosta i intuicyjna jak korzystanie z popularnych urządzeń pocztowych. Dzięki nowej usłudze można w dowolnym momencie zostawić lub odebrać samochód z ASO. Wystarczy smartfon z funkcją skanowania kodu QR, aby otworzyć skrytkę do przechowywania kluczyka.
Usługa jest dostępna codziennie przez 24 godziny na dobę w większości salonów Toyoty. Nowe rozwiązanie sprawia, że godziny pracy salonów Toyoty nie ograniczają już klientów korzystających z usług autoryzowanego serwisu. Wszystkie sprawy związane z przeglądem czy naprawą auta można załatwić przez telefon lub e-mailem oraz przy pomocy różnych form zdalnych płatności.
Zobacz: Toyota ma lakier, który zmienia kolor! Ma trafić do produkcji seryjnej
Dodaj komentarz