Suzuki wycofuje tradycyjne książki gwarancyjne w swoich samochodach. Zastąpi je elektroniczna książka gwarancyjna, dostępna w aplikacji Moje Suzuki.
Od czerwca 2024 Suzuki uruchamia elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w darmowej aplikacji Moje Suzuki. Umożliwia ona łatwy dostęp do danych gwarancyjnych. Klienci mogą również przeglądać e-książkę gwarancyjną lub pobrać jej zawartość w formacie PDF na stronie www.suzuki.com.pl.
Elektroniczna książka gwarancyjna Suzuki
E-książka gwarancyjna obejmuje wszystkie produkty marki Suzuki (samochody, motocykle, silniki zaburtowe). Od czerwca tradycyjna książka gwarancyjna w formie drukowanej nie będzie już dostarczana.
Zobacz: Wymiana oleju i filtrów w Hondzie Accord VIII 2.0 i-VTEC 156 KM
Zmiana ta nie wpływa na warunki i terminy gwarancji. Dla pojazdów i silników sprzedanych między 1 kwietnia 2019 a 1 czerwca 2024 e-KG jest dostępna tylko poglądowo. Starsze pojazdy i produkty sprzedane poza siecią SMP nie są objęte e-KG.
Aplikacje Moje Suzuki oraz Suzuki Connect
Aplikacja Moje Suzuki umożliwia nie tylko dostęp do e-KG, ale także umawianie wizyt w serwisie, wysyłanie wiadomości do dilera, wezwanie pomocy drogowej z funkcją geo-lokalizacji w ramach pakietów Suzuki Assistance, dostęp do Programu Serwisowego Suzuki, kart rabatowych, akcji przywoławczych, historii serwisowej pojazdu oraz innych usług posprzedażowych. Aplikacja oferuje także informacje bieżące o marce i jej produktach.
Suzuki Connect, dostępna dla wybranych modeli samochodów, wspiera dodatkowe funkcje pojazdu, ułatwiając jego użytkowanie i zapewniając bieżące wsparcie techniczne. Aplikacja jest dostępna dla modeli S-Cross, najnowszej generacji Swiftów oraz Vitary FL, a także przyszłych modeli aut Suzuki.
Zobacz: Rozmowa przez telefon a nowy taryfikator punktów karnych
Dodaj komentarz