Porsche Cayman GT4 Clubsport zostało zaprezentowane. Ta torowa wersja coupe ze Stuttgartu, adresowana jest do miłośników sportów motorowych.
W porównaniu do cywilnego modelu, torowy Cayman GT4 Clubsport otrzymał dwusprzęgłową skrzynię biegów obsługiwaną manetkami umieszczonymi przy kierownicy, mechaniczną blokadę tylnego dyferencjału oraz wyścigowy układ hamulcowy oparty o stalowe, 380-milimetrowe tarcze.
Zobacz: Porsche 911 2016: turbo, skrętna tylna oś i zawieszenie PASM
Przednie, kolumnowe zawieszenie Porsche Caymana GT4 Clubsport cechuje niska masa. Zostało zaadaptowane z większego, wyścigowego Porsche 911 GT3 Cup, którego puchar rozgrywany jest w wielu krajach, także w Polsce.
Siłą Caymana oprócz 385-konnego silnika 3.8 l typu bokser, ma być niska masa. GT4 Clubsport waży zaledwie 1300 kg i fabrycznie dostarczany jest do klienta z klatką bezpieczeństwa, kubełkowymi fotelami i 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa.
Zobacz: Porsche Platinum GT3 Cup – Lukas i Mikrut wygrywają w Czechach
Bazowa wersja tego modelu ma standardowy, 90-litrowy zbiornik paliwa, a jako dodatkowe wyposażenie można zamówić bezpieczny zbiornik paliwa FT3 o pojemności 70 lub 100 l. Samochód zaopatrzono w 18-calowe, montowane na 5 śrub kute obręcze z ogumieniem Michelin w rozmiarze 25/64-18 (przód) i 27/68-18 (tył).
Oficjalne zdjęcia Porsche Caymana GT4 Clubsport pojawiły w dniu jego światowej premiery na targach motoryzacyjnych w Los Angeles.
Auto będzie mogło rywalizować w wielu prestiżowych seriach takich jak amerykańskie zawody Pirelli GT3 Cup Trophy, kanadyjskie mistrzostwa Ultra 94 GT3 Cup Challenge, a także w wyścigach klubowych organizowanych przez Porsche Club of America i innych.
Dodaj komentarz