Toyota Yaris znowu ma problemy z poduszkami powietrznymi!

Autor: Daily Driver · Zdjęcia: Toyota · Dodane: 10 stycznia 2020
Zobacz także:
Przelicznik mocy » Auto z Niemiec »

Toyota Yaris ma problemy z poduszkami powietrznymi, dlatego rozpoczęta została akcja serwisowa. Okazuje się, że w chwili wypadku poduszka powietrzna pasażera może nie zadziałać tak, jak została do tego zaprojektowana. Okazuje się, że problem ten to wina źle przeprowadzonej, poprzedniej akcji serwisowej Toyoty…

Toyota ma w ostatnim czasie gorszy czas jeśli chodzi o bezawaryjność swoich samochodów. Co prawda cieszy fakt, że producent przyznaje się do swoich wpadek jakościowych i technicznych, ale z drugiej strony, częste akcje serwisowe psują pewien obraz solidności aut tej marki. Co gorsza, uruchomiona akcja serwisowa dotycząca problemów z poduszkami powietrznymi Yarisa jest pokłosiem źle przeprowadzonej poprzedniej akcji przywoławczej Toyoty!

Toyota źle przeprowadziła poprzednią akcję serwisową

Jak się okazuje Toyota Motor Poland powiadomiła UOKiK, że samochody marki Toyota Yaris, które zostały wyprodukowane we Francji od 10.02.2003 r. do 07.10.2005 r., podczas wykonywanej w nich poprzedniej akcji serwisowej, mogły zostać wyposażone w nieprawidłowy napełniacz przedniej poduszki powietrznej pasażera. Wina za ten stan rzeczy leży po stronie osób, które przygotowały błędną instrukcję naprawy przeznaczoną dla Europy. Po dopatrzeniu się błędów, Toyota uznała, że mechanicy w ASO mogli zainstalować niewłaściwy napełniacz poduszki powietrznej, zamiast wymienić zespół poduszki powietrznej zawierający odpowiedni dla tego modelu element. Problem polega na tym, że w chwili wypadku błędnie wykonana naprawa może skutkować zadziałaniem poduszki powietrznej w sposób inny niż przewidziany przez inżynierów. A to może spowodować obrażenia wśród pasażerów.

Jak poinformowała Toyota Motor Poland, w Polsce ponowną akcją serwisową zostało objętych 85 samochodów. Wszyscy ich właściciele zostaną zaproszeni do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu sprawdzenia/wymiany napełniacza przedniej poduszki powietrznej po stronie pasażera. Informacji związanych z kampanią udziela Toyota Motor Poland, która mieści pod adresem ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa. Pytania można zgłaszać też telefonicznie pod numerem telefonu  22 449 05 00.

Zobacz: Ponad 50 tysięcy Toyot w Polsce może się zapalić! Akcja serwisowa!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Aktualności