REKLAMA

Opel Insignia musi trafić na serwis przez problem z tylną osią

Autor: Daily Driver · Zdjęcia: Opel · Dodane: 29 kwietnia 2023
Zobacz także:
Przelicznik mocy » Auto z Niemiec »

Opel Insignia wzywany jest na akcję serwisową. Do serwisów musi stawić się ponad 12 tysięcy samochodów. I mówimy tutaj tylko o rynku polskim. Co jest przyczyną? Potencjalne problemy z tylnym zawieszeniem.

Przedsiębiorstwo Stellantis Polska Sp. z o.o., które ma swoją siedzibę w Warszawie, złożyło zawiadomienie do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym informuje, że w samochodach Opel Insignia może wystąpić korozja pod powłoką ochronną łącznika tylnej osi. Taki stan rzeczy może prowadzić do pęknięcia łącznika i w konsekwencji utraty kontroli nad pojazdem.

Opel Insignia wzywany na akcję serwisową

W Polsce kampanią naprawczą zostanie objętych 12 808 samochodów marki Opel Insignia, które znajdują się na rynku. Przedsiębiorstwo powiadomiło właścicieli tych pojazdów o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów, w celu dokonania kontroli łączników oraz w razie potrzeby, ich wymiany.

Zweryfikowanie stanu łączników w samochodach marki Opel Insignia jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa na drodze. Właściciele samochodów, którzy zostali powiadomieni o kampanii naprawczej, powinni jak najszybciej skontaktować się z autoryzowanymi serwisami, aby umówić się na kontrolę i, jeśli będzie to konieczne, wymianę łączników.

Zobacz: Test Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Turbo

4
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
Daily DriverRadektrooper Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Radek
Gość
Radek

Zapewne użytkownik auta ma za to jeszcze zapłacić w serwisie?

trooper
Gość
trooper

Warto dopisać jakich roczników to dotyczy, bo z tego co wiem – lat modelowych 2008-2013, czyli najstarszych pierwszych Insignii. A ilustracje w artykule sugerują drugą generację…

Aktualności