Problem z działaniem poduszki powietrznej wykryto w elektrycznym Mercedesie EQE. Sytuacja jest na tyle poważna, że podjęto decyzję o rozpoczęciu akcji serwisowej. Właściciel wadliwych EQE zostaną zaproszeni na kontrolę i ewentualną naprawę.
W przypadku samochodów elektrycznych, akcje serwisowe dotyczą najczęściej oprogramowania zarządzającego chłodzeniem akumulatorów i potencjalnym ryzykiem ich zapłonu. W Mercedesie EQE wykryto jednak problem z nadokienną poduszką powietrzną, która może przedostać się do wnętrza pojazdu na skutek nieprawidłowego montażu jej okładziny.
Akcja serwisowa Mercedesa EQE
Przedsiębiorca Mercedes-Benz Polska poinformował o potencjalnym problemie z nadokienną poduszką powietrzną w samochodach EQE (295), wyprodukowanych między 24 marca a 2 sierpnia 2022 r. W razie wypadku związanego z aktywacją tej poduszki, istnieje ryzyko, że poduszka w obszarze górnej części okładziny słupka B może nie działać poprawnie, a okładzina może się poluzować i przedostać się do wnętrza pojazdu, zwiększając ryzyko obrażeń pasażerów.
Kampania naprawcza obejmuje 119 pojazdów na rynku polskim, a właściciele zostaną poinformowani i wezwani do punktu serwisowego w celu sprawdzenia okładziny słupka B i, jeśli to konieczne, jej wymiany. Informacje na temat kampanii udziela Mercedes-Benz Polska pod numerem infolinii 00 800 9 777 7777 lub tel. (22) 354 40 01.
Dodaj komentarz