Rusza akcja serwisowa dotycząca samochodów Citroen C4 i Citroen C4X. W modelach tych zaobserwowano problemy z działaniem systemu eCall. Naprawa odbędzie się w sposób zdalny, po wcześniejszym kontakcie z właścicielem pojazdu.
Przedstawiciele firmy Stellantis w Polsce ogłosili, że w przypadku samochodów marki Citroën, konkretnie modele C4 i C4X, posiadających funkcję eCall, system komunikacji z kierowcą będzie obsługiwany jedynie w języku francuskim do czasu uzyskania odpowiedzi na wezwanie pomocy. Kampania naprawcza obejmuje 186 pojazdów dostępnych na polskim rynku.
Zobacz: Test Citroen C4 1.5 BlueHDi 130
Koncern poinformuje posiadaczy objętych akcją pojazdów o konieczności zaktualizowania oprogramowania modułu nadzoru częstotliwości radiowej (BSRF). Aktualizacja będzie przeprowadzana zdalnie za pomocą funkcji Over The Air (OTA). Po dokonaniu aktualizacji system zdalnie zweryfikuje poprawność instalacji, a w przypadku konieczności ponownego kontaktu, skontaktuje się ponownie z właścicielem.
Dodaj komentarz