Rama pomocnicza (tzw. sanki) jaką posiada nowy Opel Astra, może być nieprawidłowo przykręcona, co powoduje hałas lub problemy z prowadzeniem. Trwa akcja serwisowa, mająca wyeliminować problem.
Jeśli w Twoim nowym Oplu Astrze słyszysz niepokojące dźwięki, stuki lub skrzypienie, być może masz problem z niedokręconymi sankami. Jest to rama pomocnicza, do której mocuje się m.in. przednie zawieszenie. Okazuje się, że mogła ona zostać przykręcona z niewłaściwym momentem i może się poluzować w trakcie jazdy. Jeśli masz takie objawy w Oplu to udaj się do serwisu marki, aby poddać auto bezpłatnej kontroli i naprawie.
Poluzowana rama pomocnicza (sanki) w nowym Oplu
Przedstawiciel grupy Stellantis poinformował, że w samochodach marki Opel Astra L, rama pomocnicza może być niewłaściwie dokręcona, co może skutkować hałasem i/lub prowadzić do braku sterowności. Akcja ma niewielki zasięg, bo na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 20 pojazdów. Ale co ciekawe, ten sam problem może wystąpić też w DS4, który technicznie jest spokrewniony z Oplem. Na ten moment akcja serwisowa nie obejmuje natomiast Peugeota 308, który również stworzony jest w oparciu o te same podstawy konstrukcyjne co Opel Astra L.
Zobacz: Test Opel Astra L Hybrid
Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu sprawdzenia momentów dokręcenia śrub wahacza i ramy pomocniczej. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości śruby zostaną wymienione i dokręcone prawidłowym momentem.
Dodaj komentarz