Dodanie możliwości płatności w samochodzie to duży krok naprzód dla wygody kierowców i podkreśla rosnący potencjał nowoczesnych pojazdów, zwłaszcza elektrycznych, jak wyjaśnia Sjoerd Knipping, wiceprezes ds. produktów i marketingu w Kia Europe.
Parkopedia – znajdzie a CarPay opłaci miejsce parkingowe
Szczególnie w dużych miastach znalezienie miejsca parkingowego stanowi wyzwanie – aż 92% kierowców we Francji, Włoszech, Niemczech, Japonii, Wielkiej Brytanii i USA deklaruje trudności w tym zakresie. Każdy błąd podczas parkowania może okazać się kosztowny; każdego roku w Europie wydawane są miliony mandatów parkingowych. Problem jest szczególnie dotkliwy dla użytkowników aut elektrycznych – aż 49% kierowców tych pojazdów we Francji, Włoszech, Niemczech i Wielkiej Brytanii nieoczekiwanie otrzymuje mandaty za parkowanie podczas ładowania.
CarPay to funkcja, która znacząco ułatwia życie kierowców, upraszczając zarówno poszukiwanie miejsca parkingowego, jak i płatność za parkowanie, zaznacza Hans Puvogel, dyrektor operacyjny Parkopedii. Dzięki CarPay, kierowcy mogą szybciej znaleźć wolne miejsca parkingowe i nie muszą już poszukiwać parkomatu ani pobierać dodatkowych aplikacji, aby uregulować opłatę za postój. Integracja usług Parkopedii z systemem nawigacji samochodowej zapewnia płynne i intuicyjne korzystanie z aplikacji, która wskazuje dostępne miejsca parkingowe, szczegółowe koszty parkowania oraz przewiduje dostępność miejsc. Płatność za parking za pośrednictwem CarPay jest realizowana bezpiecznie i bez potrzeby instalowania innych aplikacji.
Wyszukiwarka wolnych miejsc parkingowych
Obecnie Parkopedia skupia się na parkingach zewnętrznych i ulicznych, z planami rozszerzenia usługi o parkingi wewnętrzne, takie jak garaże. Dzięki niej kierowcy zyskają dostęp do ponad 1,7 miliona miejsc parkingowych w 19 krajach Europy.Model EV3 oraz wszystkie przyszłe modele Kia będą standardowo wyposażone w funkcję CarPay. Ten zintegrowany system płatności to ważny krok Kia w stronę rozwijania opcji płatności w samochodzie, zwiększenia funkcjonalności pojazdów oraz wykorzystania potencjału aut elektrycznych.
Wprowadzenie CarPay to element długofalowej strategii marki, której celem jest poprawa komfortu użytkowników.Olivier Pascal, dyrektor generalny i szef ds. łączności w Kia Connect, podkreśla, że dodanie prostej metody płatności w samochodzie to duży krok naprzód. W przyszłości Kia planuje rozszerzenie CarPay o płatności za szeroką gamę produktów i usług, co dodatkowo zwiększy wygodę korzystania z pojazdu.
Zobacz: Test Kia EV6 GT
Dodaj komentarz