Jest już oficjalna cena Alpine A110S w Polsce. Wersja S rozszerza tym samym gamę tego modelu, której częścią są już A110 Pure i A110 Legende. Alpine tworzy w założeniu samochody łączące sport z komfortem niezbędnym do jazdy na co dzień. Ale wersja S jest adresowana do osób ceniących jednak nieco bardziej agresywny styl jazdy. Ma m.in. większa moc i inaczej zestrojone zawieszenie.
Polska gama Alpine A110 rozszerzyła się o wersję S, przeznaczoną dla kierowców ceniących jeszcze bardziej sportowe emocje za kierownicą. To lekkie coupe z centralnie umieszczonym silnikiem otrzymało m.in. zmodyfikowane zawieszenie i wzmocniony aż o 40 KM silnik. Wyróżnikiem tej wersji są także pomarańczowe detale. Z zewnątrz są to pomarańczowo-czarny emblemat Alpine z tyłu nadwozia oraz pomarańczowe zaciski hamulcowe. Wewnątrz pomarańczowe są przeszycia foteli, deski rozdzielczej i boczków drzwi (które normalnie w Alpine są niebieskie) a także emblematy marki. Na kierownicy jest też pomarańczowy znacznik na godzinie 12-stej. Więcej o tym modelu tutaj.
Alpine A110S – polski cennik
Alpine A110S to typowe Alpine – dwumiejscowy samochód sportowy z umieszczonym centralnie silnikiem, który rozwija moc 292 KM przy masie pojazdu 1114 kg. Jak przekonują jego projektanci łączy od sportowe emocje z wygodą w codziennym użytkowaniu. Ile kosztuje taka wszechstronność? Za najtańsze A110 trzeba zapłacić 238 600 zł. Werjsa A110S jest najdroższa w gamie i kosztuje 284 400 zł. Zamówić można ją póki co w jedynym salonie Alpine w Polsce czyli w Katowicach. Ale wrażenie robią niektóre opcje A110S, a zwłaszcza ich ceny!
Na pewno wyjątkowy jest jeden z lakierów Alpine A110S. Tylko ta wersja tego modelu może bowiem mieć szarym, matowy lakier Tonnerre, który kosztuje aż 22 140 z! Wiec jak zobaczysz Alpine A110 w takim kolorze, to na pewno będzie to wersja S. Drogi jest także dach wykonany z włókna węglowego, za który trzeba dopłacić 11 070 zł oraz fotele kubełkowe Sabelt z oparciem z włókna węglowego za 8303 zł. Kupując A110S nie trzeba za to dopłacać do aktywnego układu wydechowego (7380 zł) i wydajniejszego układu hamulcowego (4339 zł), za które trzeba płacić w słabszych odmianach A110. Szczegóły techniczne wersji S prezentujemy w artykule poniżej:
Zobacz: Alpine A110S czyli dużo większa moc i nowe zawieszenie!
Dodaj komentarz