Ruszała akcja serwisowa nowego BMW serii 3, oznaczonego kodem G20. Najnowszy modele niemieckiej marki nie został najwyraźniej dokładnie sprawdzony przed wdrożeniem do produkcji, bo okazuje się, że zagłówek tylnej kanapy stwarza niebezpieczeństwo w trakcie wypadku czy kolizji. Do posiada źle zaprojektowany tylny zagłówek.
BMW z serii 3 pojawiło się na rynku w 2018 roku i dość szybko okazało się, że auto ma pewne elementy, które nie zostały dopracowane i mogą stwarzać problemy. Koncern reprezentowany przez BMW Vertriebs GmbH oddział w Polsce poinformował, że w samochodach marki BMW 3 (G20), wyprodukowanych w Niemczech, blokada środkowego zagłówka z tyłu może pęknąć, co w przypadku zderzenia tylnego może skutkować zwiększonym prawdopodobieństwem odniesienia obrażeń.
Cała akcja serwisowa obejmie na polskim rynku 184 pojazdy. Niemiecki koncern smochodowy zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu wymiany zagłówka tylnego środkowego. Informacji związanych z kampanią serwisową udziela BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce (adres: ul. Wołoska 22 A, 03-675 Warszawa; tel.: 022 279 71 00).
Zobacz: Kupiłeś nowe BMW M5 F90? Akcja serwisowa Cię nie ominie!
Mam takie BMW 3 xdrive 2019 rok . Ostatnio co miesiąc coś się psuje . Kontrolka silnika , serwis ,okazało się , że czujnik azotu , minęły 3 tygodnie i padł ALTERNATOR , to już jaja , po 28 tyś przejechanych , serwis nie miał części i trzeba było 6 dni czekać . Do tego samochód padł na trasie i nawet bagażnika nie można otworzyć bez prądu . Dzisiaj znowu zapaliła się lampka silnika . Dałem za ten samochodzik 250 patyków a szmelc kupiłem . Stary Peugeot chyba lepszy .
Witaj Bartku, jeśli chciałbyś przybliżyć nam i naszym czytelnikom swój problem z autem, daj znać (redakcja@dailydriver.pl)
Na ten moment żaden z naszych klientów nie zgłaszał takiej akcji serwisowej.
Bo to BMW ma obowiązek zgłosić się do klientów. Oczywiście warto to sprawdzić też w swoim zakresie, kontaktując się z ASO.
PS. pozostałe kwestie dotyczące linków proszę uzgodnić z nami redakcja@dailydriver.pl