Nowy ambasador marki Continental, Nico Rosberg, to Mistrz Formuły 1 z 2016 roku. Niemiecki koncern nie bez przyczyny postawił na niemieckiego Mistrza F1, a ich współpraca to istotny element marketingu, jaki w dzisiejszym świecie jest nie bez znaczenia.
Nico Rosberg jest jedną z najbardziej znanych postaci w międzynarodowym sporcie motorowym. 35-latek osiągnął szczyt kariery wyścigowej, zdobywając tytuł mistrza świata Formuły 1 w 2016 roku. Od najmłodszych lat rywalizował w poszczególnych seriach z Robertem Kubicą, po odejściu z F1 pomagał Robertowi wrócić do Królowej Motorsportu. Po przejściu na wyścigowa emeryturę zajął się biznesem i promocją ekologicznych rozwiązań w transporcie. Teraz pełni także inną rolę.
Nico Rosberg i Continental łączą siły!
Światowy gigant przemysłu oponiarskiego, firma Continental łączy swoje siły z byłym niemieckim kierowcą Formuły 1. Nico Rosberg został oficjalnie ambasadorem marki. Tym samym będzie promował markę Continental, która od lat związana jest z motorsportem. Walcząc jednak o klienta poszukującego opon klasy Premium, pozyskanie Rosberga na pewno będzie dodatkowym atutem wizerunkowym.
Przykładem udanej współpracy obu partnerów był pierwszy weekend kwietnia tego roku. Na pustyni w Arabii Saudyjskiej, w zawodach inaugurujących nową serię wyścigów Extreme E, zwyciężył zespół Rosberg Xtreme Racing poruszający się na oponach dostarczonych przez Continental, partnera założycielskiego Extreme E. Ta seria wyścigów off-road odbywa się w różnych zakątkach globu, w specjalnie zaprojektowanych samochodach elektrycznych. Extreme E koncentruje się na zrównoważonym rozwoju, a jego celem jest zwrócenie uwagi na skutki zmian klimatycznych i walka z nimi poprzez promowanie projektów ochrony klimatu. Nico Rosberg ze swoim zespołem wyścigowym Rosberg X Racing, oraz Continental, jako partner założycielski serii i producent opon terenowych używanych przez wszystkie zespoły, wspólnie wspierają Extreme E.
Zobacz: Od teraz 7 lat gwarancji na opony Continental od daty zakupu!
Dodaj komentarz