Kia Stinger została objęta akcją serwisową. W niewielkiej liczbie egzemplarzy zamontowana została wadliwa pompa paliwowa. Producent już rozpoczął akcję przywoławczą do serwisu, w ramach której usunie bezpłatnie usterkę. Problem występuje tylko w niedawno wyprodukowanych egzemplarzach.
Nie da się ukryć, że Kia Stinger GT to najlepsza limuzyna klasy wyższej jaką testowaliśmy na portalu. Trudno o lepsze auto łączące sportowy styl, funkcjonalność i świetne wyposażenie za podobne pieniądze. Do tego potężny motor 3.3 V6 z dwiema turbosprężarkami, który zawstydza swoimi możliwościami nawet niemiecką konkurencją oraz rewelacyjne prowadzenie czynią z tego auta model wybitny. Okazuje sie jednak, że w przypadku niewielkiej liczby egzemplarzy pojawił się pewny mankament. Na szczęście producent auta błyskawicznie zareagował na problem i już wzywa właścicieli na bezpłatny serwis.
Kia Stinger i problematyczna dysza w pompie paliwowej
Przedsiębiorca KIA Motors Poland, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki KIA Stinger wyprodukowanych od 13.05 do 17.07.2020 roku w Korei Południowej, dysza w głównej pompie paliwowej może z czasem zostać zablokowana. Niewystarczający dopływ paliwa do silnika, może spowodować utratę mocy napędowej i w skrajnej sytuacji może zwiększyć to ryzyko wypadku.
Zobacz: Test KIA Stinger GT 3.3 V6 AWD
Na szczęście problem został błyskawicznie namierzony, a jego wyeliminowanie jest łatwe. W związku z tym, że auta z problematyczną dyszą były krótko produkowane, na polskim rynku kampanią naprawczą objętych jest tylko 40 pojazdów. Ich właściciele zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO KIA w celu wymiany dyszy strumieniowej.
Zobacz: KIA Stinger przeszła crash testy Euro NCAP – oto jej wyniki!
Dodaj komentarz