REKLAMA

Honda Integra wzywana do ASO! Po 20 latach rusza akcja serwisowa!

Autor: Daily Driver · Zdjęcia: · Dodane: 23 marca 2020
Zobacz także:
Przelicznik mocy » Auto z Niemiec »

Honda Integra po 20 latach ma trafić do serwisu? Tak, bo podobnie jak inne modele Hondy, otrzymała ona wadliwe poduszki powietrzne. Co ciekawe, problem ten dotyczy wielu japońskich marek samochodowych. I wszystko wskazuje na to, że o wadliwych poduszkach powietrznych jeszcze nieraz usłyszmy.

Nawet niezniszczalne mechanicznie Hondy z lat 90-tych, muszą czasem odwiedzić serwis. Po tym jak niedawno do ASO została wezwana Toyota Celica VI generacji, przyszedł czas na jej bezpośredniego rywala z tego okresu czyli Hondę Integrę III. Co istotne, problemem również są poduszki powietrzne. Widać wyraźnie, że korzystanie z tych samych dostawców może rodzić podobne problemy niezależnie od producenta samochodu.

Nie tylko Honda Integra ma problemy z poduszkami powietrznymi

Polski oddział Hondy poinformował, że w jego samochodach wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, Japonii i Stanach Zjednoczonych może dojść do nadmiernej absorbcji wilgoci przez materiał pirotechniczny poduszki powietrznej kierowcy. W rezultacie może to doprowadzić do powstania niedostatecznego lub nadmiernego ciśnienia w chwili napełniania poduszki powietrznej na skutek wypadku. Zbyt małe ciśnienie powoduje niedostateczne wypełnienie poduszki powietrznej, a jeśli ciśnienie wewnętrzne jest zbyt wysokie, napełniacz może ulecz pęknięciu i w rezultacie do kabiny pasażerskiej mogą przedostać się odłamki metalowej obudowy, co może spowodować obrażenia ciała kierowcy lub pasażerów samochodu.

Honda Integra Type-R i jej wnętrze

Powodem tego problemu jest niedostateczne uszczelnienie obudowy napełniacza poduszki powietrznej. Oprócz Hondy Integry z roku modelowego 2000′, problem ten dotyczy także innych modeli japońskiego koncernu. Wadliwe poduszki powietrzne posiada też:

  1. Civic rok modelowy 1996-2000;
  2. CR-V rok modelowy 1997-2000;
  3. Accord rok modelowy 1998-2000;
  4. Shuttle rok modelowy 1998-2000;
  5. Legend rok modelowy 1998 – 2000;
  6. Logo rok modelowy 1999.

Na polskim rynku akcja serwisowa dotyczy łącznie 603 samochodów. Przedsiębiorca zadeklarował, że wszyscy posiadacze samochodów objętych kampanią zostaną wezwani na bezpłatną naprawę.

Zobacz: Toyota Celica doczekała się akcji serwisowej po 20 latach!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Aktualności