Rusza akcja serwisowa dotycząca samochodu Chevrolet Spark. Problem dotyczy zabezpieczenie maski przed otwarciem. Z powodu korozji może nie działać właściwie doprowadzając do poważnego wypadku.
Stellantis Polska poinformował o problemie dotyczącym samochodów marki Chevrolet Spark MY 2010 – 2015, wyprodukowanych w Korei Południowej. Chodzi o dźwignię dodatkowego zatrzasku pokrywy komory silnika, która może przedwcześnie skorodować na czopie. Istnieje ryzyko, że w przypadku dużej korozji zatrzask zaczepu może zablokować się w niewłaściwym położeniu, co uniemożliwi prawidłowe zatrzaśnięcie pokrywy komory silnika. W skrajnym przypadku może to prowadzić do niespodziewanego otwarcia pokrywy komory silnika w trakcie jazdy, co stanowi zagrożenie kolizji.
W ramach akcji serwisowej na rynku polskim objętych jest 6 710 pojazdów. Stellantis zapewnia, że właściciele samochodów otrzymają zaproszenia listowne do Autoryzowanych Stacji Obsługi w celu wymiany zespołu zaczepu pokrywy komory silnika oraz zespołu zatrzasku pokrywy komory silnika. Nowe zespoły będą wyposażone w powłokę ochronną o zwiększonej odporności na korozję. Osoby zainteresowane uzyskaniem dodatkowych informacji na temat akcji serwisowej mogą kontaktować się z przedstawicielami Stellantis Polska Sp. z o.o. pod adresem: Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa, tel. 22 458 46 73.
Zobacz: Jeep Grand Cherokee może sam nagle zahamować! Trwa akcja serwisowa
Dodaj komentarz