ChatGPT wchodzi do wyposażenia aut marki Peugeot. Które modele będą miały tzw. sztuczną inteligencję? Czy stare modele będą mogły mieć aktualizowane oprogramowanie, aby też ją posiada?
Peugeot zawsze wyróżniał się wśród marek popularnych w dziedzinie innowacji, a teraz chce być pionierem w rozwoju sztucznej inteligencji przeznaczonej do użytku zarówno dla kierowców, jak i pasażerów. Po przetestowaniu funkcji ChatGPT podczas zakończonej sukcesem fazy pilotażowej przeprowadzonej na początku tego roku, w której wzięło udział ponad 10 000 klientów, Peugeot wprowadza teraz generatywną sztuczną inteligencję jako standard we wszystkich swoich modelach.
W których modelach Peugeot będzie ChatGPT ?
Peugeot wprowadza ChatGPT do wszystkich swoich najnowszych modeli wyposażonych w funkcję poleceń głosowych. Należą do nich: nowe model 208, 2008, 308, 308 SW, 408, 508, 508 SW, Rifter, Traveller, Partner, Expert, a nowe 3008 i 5008 dołączą do końca roku. Sztuczna inteligencja ChatGPT jest zintegrowana ze wszystkimi wyżej wymienionymi modelami Peugeot i zostanie wdrożona na 17 rynkach w 12 różnych językach w całej Europie. Nowa usługa wykorzystuje moc generatywnej sztucznej inteligencji, w tym technologie oferowane przez platformę SoundHound Chat AI. ChatGPT wersja 3.5 obsługuje bazy danych do stycznia 2022 roku włącznie, w związku z czym nie posiada wiedzy o zdarzeniach i danych występujących po tym terminie)
Począwszy od dziś, na głównych rynkach europejskich marki, takich jak Niemcy, Austria, Hiszpania, Francja, Włochy, Portugalia, Wielka Brytania, ChatGPT będzie dostępny zarówno dla nowych pojazdów, jak i dla aktualnych już klientów, którzy będą mieć dostęp do funkcji w trybie over the air, bez konieczności odwiedzania dealera. Do końca lipca do tego grona dołączą: Dania, Irlandia, Norwegia, Szwecja, Szwajcaria, Belgia, Luksemburg, Holandia, Polska i Czechy. ChatGPT jest dostępny jako część pakietu Connect Plus lub dla klientów, którzy zakupili swoje samochody przed jego wprowadzeniem, jako funkcja na żądanie**.
Dostęp do ChatGPT za pomocą Peugeot i-Cockpit
Zintegrowana teraz z Peugeot i-Cockpit generatywna sztuczna inteligencja ChatGPT, opracowana przez firmę OpenAI, to technologia, która korzysta z ogromnej ilości danych, aby zapewnić użytkownikom wyselekcjonowane, precyzyjne i zwięzłe odpowiedzi. Interakcja z ChatGPT jest bardzo prosta za pośrednictwem pokładowego asystenta głosowego Peugeot i-Cockpit. Wystarczy powiedzieć „OK Peugeot” i zadać pytanie, a ChatGPT zacznie działać.
Pomoc lub rozrywka
ChatGPT jest w stanie odpowiedzieć na szeroki zakres pytań, od prostych do złożonych, i może wdać się w rozmowę. Na przykład, po przyjeździe do jakiegoś miasta można poprosić o wskazanie zabytków, które należy odwiedzić, opowiedzenie o historii tych miejsc, a następnie system nawigacji samochodu może nawet poprowadzić użytkownika do tego wskazanego punktu.
ChatGPT nie tylko odpowiada na pytania, lecz oferuje znacznie więcej. Czy Twoje dzieci nudzą się podczas długiej podróży? Poproś ChatGPT o wymyślenie quizu na temat, który ich fascynuje. W ciągu kilku sekund sztuczna inteligencja zapewni Ci rozrywkę na długie godziny podróży. Wprowadzając sztuczną inteligencję ChatGPT do swoich samochodów, marka Peugeot rewolucjonizuje swojego asystenta głosowego, umożliwiając odpowiedź na każde pytanie na dowolny temat, w sposób interaktywny, płynny i intuicyjny.
Zobacz: Najlepiej sprzedający się Peugeot w Polsce w 2024 roku?
Dodaj komentarz