REKLAMA

Relacja z Warsaw Motor Show i Automotive Parts Expo 2019

Autor: Daily Driver · Zdjęcia: Daily Driver · Dodane: 28 października 2019
Zobacz także:
Przelicznik mocy » Auto z Niemiec »

Nasze zdjęcia z targów Warsaw Motor Show 2019 i Automotive Parts Expo mówią jedno – producenci nowych aut coraz rzadziej odwiedzają targi. Za to producenci części i akcesoriów samochodowych nadal mają się świetnie i chętnie pokazują swoje najnowsze produkty.

Jesteśmy po targach motoryzacyjnych Warsaw Motor Show, którym towarzyszyły także targi Automotive Parts Expo w Nadarzynie. Nie zabrakło kilku ciekawych premier motoryzacyjnych, ale w tym roku prym wiedli przede wszyscy producenci części i akcesoriów samochodowych oraz branża usługowa.

Kultowe auta rajdowe Kuliga i Bublewicza

Entuzjaści samochodów mogli obejrzeć premierowe pokazy takich aut jak Audi Q3, Land Rover Defender oraz Alpine A110S! Nie zabrakło też perełek w postaci Aston Martinów, McLarenów czy modeli podrasowanych przez Brabusa oferowanych za kosmiczne pieniądze. To co przykuło naszą szczególną uwagę, była wystawa rajdowych samochodów naszych nieodżałowanych Mistrzów Kierownicy czyli Mariana Bublewicza i Janusza Kuliga.

Wyjątkowe wrażenie zrobił na nas zwłaszcza Ford Escort WRC Kuliga, który w przeciwieństwie do nowych „rajdówek”, nie przypominał makiety auta, a po prostu mocno zmodyfikowany model drogowy.

Firmy z branży automotive

Ciekawe rzeczy prezentowali na swoich stanowiskach przedstawiciele firm branżowych. Folie zmieniające kolor auta bądź zabezpieczające jego lakier, kosmetyki do pielęgnacji wnętrz i karoserii samochodów, preparaty i urządzenia odstraszające zwierzęta (np. kuny) czy najnowsze modele videorejestratorów i alkomatów. Entuzjaści świadomego podnoszenia mocy mogli liczyć na polskie firmy specjalizujące się w podnoszeniu parametrów silników.

Nie zabrakło też producentów opon samochodowych (w tym także tych niedostępnych dotąd w Polsce), części alternatywnych czyli tzw. zamienników oraz lakierów samochodowych. Było także kilku wystawców prezentujących narzędzia adresowane do mechaników i warsztatów samochodowych. Jak co roku, oferta wystawiennicza obejmowała także punkty, w których można było zakupić modele samochodów w wielu skalach czy gadżety motoryzacyjne w postaci plakatów, kubków i innych akcesoriów ulubionej marki pojazdu.

A ci wszyscy, którzy nabrali ochoty na nowe auto, mogli także skorzystać z oferty wypożyczalni aut i poczuć moc kilkuset koni na własnej skórze. Oferta była naprawdę bogata. Trzeba jednak uczciwie przyznać, że co roku widzimy coraz mniejsze zainteresowanie targami. Ale nie ze strony gości, tylko producentów nowych samochodów. Czyżby kryzys w branży był coraz bardziej widoczny?

Zobacz: Oto najlepiej sprzedające się auta na świecie w 2019 roku!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Aktualności