Hybrydowy Ford Kuga PHEV jest po raz drugi wzywany do serwisów. Akcja serwisowa związana jest z potencjalnym ryzykiem wybuchu pożaru w aucie. Ogień może pojawić się na skutek wady materiałowej przewodu odgazowującego akumulatory.
Kolejna akcja serwisowa adresowana do właścicieli hybrydowego Forda Kugi PHEV. W sierpniu informowaliśmy o ryzyku wybuchu pożaru w Kudze PHEV z powodu usterki akumulatora HV lub usterki ładowania. Teraz auto znowu ma problem z ogniem. Wina leży jednak po nieco innej stronie, chociaż problem skupia się cały czas w okół pracy akumulatorów.
Ford Kuga PHEV – druga akcja serwisowa
Jak poinformował przedstawiciel marki Ford w Polsce, w hybrydowych samochodach Ford Kuga PHEV wyprodukowanych w fabryce w Walencji od 13 stycznia do 24 września 2020 roku, uszczelnienie przewodu odgazowującego akumulatora wysokonapięciowego wykonane jest z materiału o niewłaściwej specyfikacji. Dodatkowo zidentyfikowano źródłową przyczynę konieczności używania przewodu odgazowującego, którą okazało się zanieczyszczenie ogniw akumulatora wysokonapięciowego.
Zobacz: Hybrydowy Ford Kuga może stanąć w ogniu! Winne akumulatory!
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 214 pojazdów. Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów objętych kampanią będą proszeni o kontakt z Autoryzowanymi Dealerami w celu dokonania stosownej naprawy.
Dodaj komentarz