REKLAMA

Bosch wznawia produkcję rozruszników do zabytkowych Porsche!

Autor: Daily Driver · Zdjęcia: Porsche · Dodane: 19 lipca 2019
Zobacz także:
Przelicznik mocy » Auto z Niemiec »

Bosch wznawia sprzedaż rozruszniki do zabytkowych modeli Porsche 911, 928 i 959. Nowe rozruszniki będą mocniejsze, a do tego lżejsze i bardziej kompaktowe. Rosnące zainteresowanie kultowymi modelami Porsche spowodowała, że wzrosło też zapotrzebowanie na poszczególne części do nich.

Coraz więcej firm skupia się na wznawianiu produkcji części do kultowych modeli z przeszłości. Porsche to marka, która się cieszy szczególnymi względami w tym zakresie. Zainteresowanie historycznymi modelami tej firmy jest tak duże, że coraz więcej firm oferuje rozwiązania czy usługi, mające przywrócić im dawną świetność. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Porsche rozpoczęło produkcję części zamiennych z drukarek laserowych do swoich modeli, a teraz kolejna firma rozszerza gamę swoich produktów o auta ze Stuttgartu.

Rozrusznik do Porsche 928, 959 i 911

W ramach projektu Bosch Classic, który polega na wykorzystywaniu nowoczesnej techniki w historycznych pojazdach, niemiecki koncern, wprowadził do oferty rozrusznik o dużej mocy. Głowica rozrusznika i sprzęgło jednokierunkowe z zębnikiem zostały przeprojektowane na potrzeby modeli 911, 928 i 959. Inżynierom Bosch udało się zaadaptować silnik rozrusznika i włącznik elektromagnetyczny z aktualnie produkowanego rozrusznika. rezultacie podtrzymano w ten sposób dostęp do części zamiennych przy kolejnych naprawach. Co bardzo ważne, przeciwieństwie do oryginalnego rozrusznika o mocy 1,5 kW, zmodernizowany rozrusznik ma moc 2,0 kW. Ta zwiększona zdolność rozruchowa ma pozytywnie wpłynąć na jego możliwości.

Co więcej, rozruszniki wyróżniają się mniejszym ciężarem i bardziej kompaktową budową. Stanowią one ulepszoną wersję oryginalnej części, która została już wycofana z produkcji seryjnej. Oczywiście nowe rozruszniki z programu reengineering Bosch Classic, które można już teraz zamówić poprzez sieć Bosch Service, hurtownie lub w centrach Porsche, są zgodne z wysokimi standardami oryginalnego wyposażenia Bosch.

Ponad 100 lat doświadczenia Bosch w zakresie rozruszników i alternatorów

Nowy rozrusznik do historycznych modeli Porsche został opracowany przez inżynierów Bosch w oddziałach w Getyndze i Schwieberdingen. Nowe rozruszniki – jak również inne wersje, na przykład aktualny rozrusznik HEF109 do pojazdów użytkowych – są produkowane w fabryce w Getyndze.

Możliwość skorzystania w naszym programie reengineering z ponad 100-letniego doświadczenia Bosch w zakresie rozruszników i alternatorów stanowi dużą korzyść dla Bosch Classic

– powiedział Frank Mantel, dyrektor działu Bosch Classic. „Cieszymy się, że dzięki nowemu rozrusznikowi przyczynimy się do tego, że fani oldtimerów będą mogli cieszyć się swoimi pojazdami przez długi czas”. Oprócz produktów, dzięki którym Bosch Classic utrzymuje w ruchu historyczne pojazdy, Bosch oferuje warsztatom samochodowym szeroką gamę nowych rozruszników i alternatorów do samochodów osobowych i ciężarowych. W przypadku opłacalnych napraw starszych samochodów osobowych i ciężarowych, warsztaty i ich klienci mają również do dyspozycji korzystne cenowo alternatywne rozwiązania w postaci regenerowanych rozruszników i alternatorów z programu Bosch eXchange.

Zobacz: Części zamienne wycofane z produkcji wydrukujesz na drukarce 3D!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Aktualności