Kia Corporation ogłosiła, że przedłuża współpracę sponsorską z organizatorem mistrzostw Europy w grze komputerowej „League of Legends”. Firma będzie sponsorem bardzo popularnych zawodów e-sportowych już trzeci rok z rzędu.
Kia jest sponsorem LEC już trzeci rok z rzędu. Dzięki temu LEC znajduje się wśród prestiżowych wydarzeń, które sponsoruje Kia Corporation, takich jak Australian Open i mistrzostwa FIFA w piłce nożnej. Przez cały sezon fanom „League of Legends” na świecie Kia zaoferuje szereg atrakcyjnych nagród, związanych zarówno z nowym logo firmy, jak i z najnowszymi modelami.
Kia sponsorem gry „League of Legends”
Przedłużenie współpracy z LEC – jednym z najważniejszych turniejów e-sportowych na świecie – będzie też okazją ddo zaprezentowania nowego logo marki Kia fanom e-sportu na świecie. Pojawi się ono na mapie „League of Legend, Summoner’s Rift. Kia i organizator LEC – Riot Games – połączyli siły i wspólnie wyprodukowali film, który reklamuje nowy sezon rozgrywek LEC, zatytułowany „Kia X LEC: The best idea”. W filmie pojawia się nowe logo marki Kia, które zostało zaprezentowane na początku miesiąca. Klip, który otwierał poprzedni sezon rozgrywek pt. „I Want the LEC Back!” i w którym pojawiła się elektryczna Kia Niro EV miał ponad milion wyświetleń.
Zobacz: Test KIA ProCeed GT 1.6 T-GDI DCT
W tym sezonie Kia będzie również sponsorem trzech nagród w LEC, przyznawanych najwybitniejszym graczom w 2021 roku – drużynie Kia All-pro, Kia Player of the Game i Kia MVP of the Split Award. Dodatkowo, w tym sezonie w grze pojawią się flagi i łupy z logo marki Kia. Ostatnio Kia rozpoczęła również współpracę sponsorską z DWG Kia (wcześniej DAMWON Gaming), zwycięzcami mistrzostw świata w grze „League of Legends 2020”. Oprócz udziału w LEC i DWG Kia marka nadal będzie angażować fanów e-sportu, co jest zgodne ze strategią zaprezentowaną w „Planie S”. Przewiduje ona, że Kia będzie coraz aktywniejsza w dziedzinie pojazdów elektrycznych. Sezon LEC 2021 jest podzielony na rozgrywki wiosenne i letnie. Pierwsze rozpoczną się 22 stycznia w berlińskim studio Riot Games. Szczegóły dotyczące daty i miejsca finału rozgrywek wiosennych zostaną przedstawione w przyszłości.
Zasięg „League of Legends”
Od pierwszej edycji „League of Legends” w 2009 roku rozgrywki zyskały miano największej i najszybciej rozwijającej się platformy e-sportowej na świecie. Każdego miesiąca gra w nią ponad 100 milionów graczy, a 12 oficjalnych lig gromadzi przed ekranami miliardy widzów na świecie. W Europie, w ubiegłym sezonie największa oglądalność LEC osiągnęła ponad 800.000 wyświetleń.
Zobacz: Kia wprowadza nowy silnik 1.5 T-GDi 160 KM! Wyższa moc, niższe spalanie!
Dodaj komentarz