Właściciel używanego Porsche 911 z serii 991 może poddać auto kuracji odmładzającej, nadającej mu większą moc i lepszy dźwięk silnika oraz agresywniejszy wygląd. Pakiet przygotowany przez zespół Porsche Tequipment to sposób na tchnięcie nowego ducha w kilkuletni egzemplarz 911-stki.
Od debiutu Porsche 911 z serii 991 minęły już 4 lata (2011 rok przyp. red.). Od tego czasu standardy w tej klasie, zwłaszcza pod względem mocy i osiągów, uległy poprawie. Aby właściciel używanego modelu 911-stki mógł im dorównać, specjalny oddział Porsche Tequipment, oferuje do tego modelu specjalny jubileuszowy zestaw akcesoriów, nadających temu modelowi jeszcze większą dawkę sportowego charakteru.
Zobacz: Nowe Porsche Macan GTS – silnik biturbo i jeszcze lepsze osiągi
Projekt wykonany na bazie Porsche 911 Carrera S Coupe otrzymał pakiet stylizacyjny tzw. Aerokit Cup ze zmodyfikowanym spojlerem przedniego zderzaka i zamocowanym na stałe tylny spoilerem-skrzydłem, który nawiązuje swym kształtem do „kaczego kupra” z legendarnego modelu Porsche Carrera RS 2.7 z roku 1972. Wyróżnikiem Porsche 911 Carrera S Coupe od Tequipment są także nowe, biksenonowe reflektory z czarnymi wkładami, aerodynamiczne lusterka Porsche GT oraz tylne lampy z przeźroczystymi kloszami. Dzieło wieńczą 20-calowe alufelgi Sport Design oraz dwie podwójne, polerowane końcówki układu wydechowego.
Zobacz: Porsche Cayman GT4 Clubsport – wersja na tor wyścigowy
Aby poprawić zachowanie jednostki napędowej 911-stki, inżynierowie zaprojektowali nowe, sportowe wałki rozrządu, z agresywniejszymi krzywkami oraz wydajniejsze kolektory: dolotowy i wydechowy. W rezultacie moc silnika wzrosła z fabrycznych 400 KM (294 kW) do 430 KM (316 kW) osiąganych przy 7500 obr./min. Wysokoobrotowa charakterystyka ma jeszcze bardziej oddawać wyścigowy charakter tego modelu. Co ciekawe maksymalny moment obrotowy silnika nie uległ zmianie i wynosi 440 Nm przy 5750 obr./min.
Zobacz: Porsche 911 2016 – turbo, skrętna tylna oś i zawieszenie PASM
Odświeżeniu można poddać także wnętrze swojego Porsche 911 Carrera S. Standardowe fotele można zastąpić sportowymi kubełkami, lżejszymi od fabrycznych siedzeń o 12,6 kg. Ich charakterystycznym elementem są obudowy wykonane z włókna węglowego. To samo tworzywo zostało także zaadaptowane do wykończenia deski rozdzielczej auta. Dopełnieniem wyścigowego charakteru są elementy pokryte Alcantarą czyli kierownica Sport Design oraz dźwignia zmiany biegów skrzyni PDK.
Zobacz: BMW M2 oficjalnie – jeszcze mocniejsze niż Audi RS3!
Oddział Porsche Tequipment od 20 lat oferuje szeroką gamę akcesoriów pozwalających na indywidualizację pojazdów marki Porsche. Obejmuje ona nie tylko stricte sportowe rozwiązania z zakresu mechaniki czy wyposażenia wnętrza, ale także akcesoria służące codziennej eksploatacji jak systemy ładunkowe czy foteliki dziecięce. Osoby zainteresowane pełną ofertą oddziału Porsche Tequipment mogą ją sprawdzić na stronie www.porsche.com/tequipment.
Dodaj komentarz