Fiat Tipo w wersji sedan to najgorętsza nowość na polskim rynku. Duży bagażnik, niska cena, dobre wyposażenie podstawowej wersji. Na papierze wygląda to znakomicie. Jak wygląda to w praktyce? Postanowiliśmy to dla Was sprawdzić.
Moda na crossovery i SUV-y nie przemija. Mimo to Polacy nadal darzą ogromną sympatią klasyczne sedany. Elegancka linia nadwozia i potężne bagażniki nadal przyciągają do salonów spore grono naszych rodaków. Jeśli na dodatek można takie auto kupić za relatywnie nieduże pieniądze, to chętnych na nie naprawdę nie brakuje.
Fiat Tipo – czy pobije swoją popularnością tanie crossovery?
Fiat doskonale zna preferencje naszego rynku, dlatego w jego polskiej ofercie nie mogło zabraknąć najnowszego Tipo. Za cenę 43 200 zł klienci otrzymują zaskakujące auto. Duże, eleganckie, z potężnym bagażnikiem, a do tego wyposażone we wszystko, co można nazwać dziś dobrym standardem. Manualna klimatyzacja, elektrycznie sterowane przednie szyby, centralny zamek sterowany pilotem, radio UConnect z portami USB oraz AUX. W standardzie są co prawda tylko 2 poduszki powietrzne, ale za 2200 zł można doposażyć auto w boczne i kurtynowe airbagi. Za 550 zł otrzymamy jeszcze elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne.
Sęk w tym, że aby zaoferować tak duży i tani samochód, trzeba na czymś zaoszczędzić. W związku z dużym zainteresowaniem tym modelem oraz licznymi prośbami o jego test, postanowiliśmy dokładnie sprawdzić dla Was nowego Fiata Tipo! Co z tego wyszło, dowiecie się w poniższym artykule:
Zobacz: Test Fiat Tipo 1.3 Diesel MultiJet
Dodaj komentarz