Magazyn Time uznał firmę FORD za jedną ze 100 najbardziej wpływowych na świecie. Zdaniem przedstawicieli magazynu, koncern ma ogromne możliwości wpływania na otaczający nas świat, czym wyznacza lub uczestniczy w kreowaniu naszej przyszłości.
Firma Ford Motor Company znalazła się na drugiej dorocznej liście najbardziej wpływowych firm opracowanej przez magazyn TIME. Lista ta jest rozszerzeniem corocznego zestawienia TIME100 – najbardziej wpływowych ludzi na świecie – i wyróżnia sto firm, które wywierają niezwykły wpływ na całym świecie.
Ford na liście magazynu TIME
Magazyn TIME tak uzasadnia swój wybór: samochody, SUV-y, pickupy i inne lekkie samochody dostawcze odpowiadają za ponad połowę wszystkich emisji pochodzących z transportu w USA, przez co pojazdy elektryczne (EV) są kluczem do łagodzenia zmian klimatycznych. Ale samo oferowanie pojazdów elektrycznych nie wystarczy — klienci muszą ich naprawdę chcieć. I takie jest właśnie podejście Forda pod kierownictwem Jima Farleya: zelektryfikować niektóre z najpopularniejszych modeli marki, takie jak chociażby pickupy serii F, od dawna najlepiej sprzedające się pickupy w Ameryce. I zdaniem przedstawicieli marki Ford to działa – popyt na całkowicie elektryczny model F-150 Lightning pomógł zwiększyć wartość rynkową Forda do ponad 100 miliardów dolarów po raz pierwszy w styczniu bieżącego roku.
Jestem zaszczycony, że Ford znalazł się na liście stu najbardziej wpływowych firm magazynu TIME. Jest to szczególnie satysfakcjonujące, ponieważ w tym wyróżnieniu nie chodzi o jakąś konkretną osobę, ale o uznanie dla naszych niesamowitych pracowników, którzy niestrudzenie pracują, aby uczynić świat lepszym miejscem dla naszych dzieci i wnuków. Dzięki ich ciężkiej pracy, innowacjom i kreatywności istotnie zmieniamy przyszłość transportu i mobilności oraz budujemy czystszą przyszłość.
– powiedział Bill Ford, prezes zarządu Ford Motor Company. W trakcie opracowywania listy magazyn TIME zebrał nominacje z każdego sektora gospodarki – od opieki zdrowotnej i rozrywki po transport i technologię – od redaktorów i korespondentów z całego świata, a także od ekspertów branżowych. Następnie redaktorzy magazynu TIME ocenili każdą z nominacji pod kątem kluczowych czynników, takich jak trafność, oddziaływanie, innowacyjność, przywództwo i sukces.
Zobacz: Niemcy przeciwko zakazowi sprzedaży aut spalinowych
Dodaj komentarz