Fabryczny chiptuning Mitsubishi L200, który zwiększa moc silnika aż do 185 KM i nie ogranicza gwarancji na samochód? Prawie, bo w salonach Mitsubishi można dokupić box Steinbauer K-1000, który zapewnia wyraźny przypływ mocy, a do tego każdy klient, który go zakupi, otrzyma przedłużoną do 5 lat gwarancję na swoje L200. Naprawdę ciekawa oferta.
Wśród najbardziej terenowych pickupów na rynku swoimi możliwościami od samego początku wyróżniał się model L200. Samochód ten na tle konkurencji ma m.in. możliwość korzystania z napędu 4×4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni, także na asfalcie. Do tego w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 5 opcjach wyposażenia, z 2 rodzajami skrzyni biegów. To jeden z ulubionych samochodów służb energetycznych, leśnych, telekomunikacyjnych i budowlanych a także Straży Granicznej i Policji. Teraz można go też zamówić ze specjalnym boxem, zwiększającym moc i moment obrotowy silnika. Co ważne, decydując się na jego wybór, nie traci się gwarancji na auto.
Mitsubishi L200 z boxem Steinbauer K-1000
Mitsubishi Motors oferuje teraz zaprojektowany dla Mitsubishi L200 z automatyczną przekładnią AT – modeli roku 2020 i 2022 – moduł mocy Steinbauer K-1000, dzięki któremu wyraźnie poprawiają się parametry dynamiczne silnika. Box zapewnia wzrost mocy do 185 KM (przyrost na poziomie 35 KM) i zwiększenie momentu obrotowego do 502 Nm (dodatkowe 102 Nm względem „serii”). Dzięki niemu auto lepiej przyspiesza oraz jest bardziej elastyczne. Dodatkowa moc to większa przyjemność z jazdy, ale i poprawa bezpieczeństwa przy takich manewrach, jak wyprzedzanie, czy włączanie się do ruchu.
Austriacka firma Steinbauer Performance od lat zajmuje się poprawą osiągów silników w samochodach osobowych, ciężarowych, maszynach rolniczych oraz innym sprzęcie wykorzystującym do napędu silniki wysokoprężne oraz elektryczne. Moduł Steinbauer K-1000 specjalnie opracowany dla silnika 2.2D w modelu L200 z automatyczną skrzynią biegów, to zaawansowane, sprawdzone rozwiązanie.
Chiptuning Mitsubishi L200 | ||
Dane techniczne | Fabryczne Mitsubishi L200 2.2 Diesel AT | Mitsubishi L200 2.2 Diesel AT z modułem Steinbauer |
Moc maksymalna (KM) / obr. min. | 150 / 3500 | 185 / 3100 |
Maks. moment obrotowy (Nm) / obr. min. | 400 / 1750-2250 | 502 / 2200 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 175 | 185 |
Przyspieszenie 0-80 km/h* | ok. 10,5 sekundy | ok. 9 sekund |
Przyspieszenie 80-140 km/h* | ok. 20 sekund | ok. 16 sekund |
*Pomiar własny MMC Car Poland |
Moduł pozostaje nieaktywny podczas wyboru trybu jazdy 4LLc (napęd 4WD z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem) oszczędzając skrzynię biegów i półosie, a na pierwszych biegach wzrost parametrów ograniczony jest do + 10%, podczas, gdy na wyższych biegach uzyskujemy pełne 20%. Klienci, którzy zdecydują się na montaż tego modułu utrzymują 5-letnią gwarancję na swój samochód.
Zobacz: Chiptuning silnika 1.5 TSI VW Golfa – wzrost mocy o 42 KM!
Dziwne są te czasy podane . Słowo około to jakieś nieprofesjonalne. Nie będziecie takiej wersji testować żeby to pomierzyć RL?
Rewelacja. Duży silnik duża moc i długa gwarancja. I l200 jest naprawdę mocny w terenie. Podobno trochę rdza to lubi brać ale mój faworyt po tym jak wycofali Amaroka 3.0 TDI
Isuzu też daje rade.