Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio są już dostępne w limitowanej wersji dla kolekcjonerów NRING! Nawiązywać one mają do sukcesów i wieloletniej współpracy włoskiego producenta z torem Nurburgring. Czym wyróżniać się będzie wersja NRING?
Na rynek EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) Alfa Romeo przygotowała po 108 egzemplarzy sportowych modeli Giulia Q i Stelvio Q w wersji NRING. Ich unikatowy charakter skupia się wokół niepowtarzalnego wyposażenia, począwszy od znaczka z numerem egzemplarza we wstawce deski rozdzielczej wykonanej z włókna węglowego, po najnowszy kolor nadwozia Grigio Torem (szary), zarezerwowany dla tej limitowanej edycji.
Zobacz: Jak i gdzie produkowana jest Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio?
Oprócz tego seria specjalna „NRING” występuję w pełnej specyfikacji i w standardzie posiada m.in:
- hamulce karbonowo-ceramiczne,
- sportowe siedzenia Sparco z czerwonymi przeszyciami i konstrukcją z włókna węglowego,
- gałkę dźwigni automatycznej skrzyni zmiany z wstawką z włókna węglowego marki Mopar,
- kierownicę ze skóry i alcantary, również w tym przypadku z wstawkami z włókna węglowego.
- osłonę przednią, obudowy lusterek wstecznych i listwy progowe wykonane z włókna węglowego,
Nie zabrakło też przyciemnianych szyb, aktywnego tempomatu Adaptive Cruise Control, pakietu audio premium Harman Kardon, systemu multimedialnego AlfaTM Connect 3D Nav z 8,8″ ekranem, Apple CarPlayTM i Android AutoTM oraz DAB. W Giulii debiutuje wykonany z włókna węglowego dach, a Stelvio zostało z kolei wyposażone w dach panoramiczny, otwierany elektrycznie. W obydwóch autach występują specjalne dywaniki z czerwonym logo, zaprojektowane przez Mopar. Serie specjalne Nürburgring Edition Giulii i Stelvio Quadrifoglio ze znaczkiem „NRING” plasują się u samego szczytu gamy i zdaniem producenta mają stanowić prawdziwą wizytówkę doskonałości Alfy Romeo.
Trzeba jednak uczciwie przyznać, że jak na specjalną, rocznicową wersję Alfy Romeo odnoszącą się do motorsportu powyższe zmiany są wręcz „kosmetyczne”. Nic nie zmieniło się bowiem ani pod maską obu modeli, ani w ich podwoziu. A wystarczyło wzmocnić ich jednostki napędowe chociaż o symboliczne 10-20 KM, aby podkreślić charakter wersji NRING. Firma przygotowała jednak ciekawą niespodziankę dla każdego nabywcy samochodu w wersji NRING.
Nabywcy wersji NRING będą wyróżnieni!
Mimo wszystko, każdy z 216 nabywców modeli z serii NRING będzie mógł poczuć sportowego ducha Alfy Romeo. Już w chwili zakupu auta klient otrzyma bowiem numerowany model swojego samochodu, będący wierną kopią oryginału w skali 1:18. Odbierając auto znajdzie on w swojej maszynie kolejną niespodziankę – tzw. „Pakiet powitalny” złożony z rękawiczek rajdowych i spersonalizowanej kurtki firmy Sparco, sportowej torby Alfy Romeo, spinek do koszuli „Quadrifoglio” oraz oryginalnych butów za kostkę stworzonych przez Car Shoe. Buty te nawiązują do klasycznego obuwia noszonego przez kierowców wyścigowych. Wykonane są ze skóry i materiału technicznego oraz przyozdobione symbolem czterolistnej koniczyny, który bardziej niż cokolwiek innego przywołuje na myśl sportowe osiągi samochodów Alfa Romeo. Ale to nie koniec „atrakcji”!
Zobacz: Koniec z pomiarem czasu na torze Nurburgring!
Wszyscy właściciele Alfy Romeo Stelvio Quadrifoglio NRING i Giulii Quadrifoglio NRING będą mogli w 2019 roku wziąć udział w kursie sportowej jazdy na legendarnym torze Nürburgring. Co więcej, specjalna telefoniczna usługa „concierge” będzie wspierała nabywców NRING w trakcie całego okresu obcowania z Alfą Romeo.
Mimo wszystko te kilka koni więcej pod maską wyglądało by jeszcze lepiej! Tak jak np. w BMW M4 CS!
Zobacz: BMW M4 CS – do pracy a potem na track day!
Dodaj komentarz