Test Ford Puma ST 1.5 EcoBoost
Ford Puma ST to unikat na rynku. Sportowy crossover, który ma łączyć dobre osiągi ze świetnym prowadzeniem, a przy tym oferować funkcjonalny charakter. Czy Puma ST jest lepszym wyborem niż nieco mniejsza Fiesta ST?...
Ford Puma ST to unikat na rynku. Sportowy crossover, który ma łączyć dobre osiągi ze świetnym prowadzeniem, a przy tym oferować funkcjonalny charakter. Czy Puma ST jest lepszym wyborem niż nieco mniejsza Fiesta ST?...
Test Peugeota 208 z silnikiem 1.2 PureTech 130 KM i z automatyczną skrzynią biegów musiał się u nas pojawić. Zwycięzca konkursu Car of the Year 2020 budzi sporą ciekawość u naszych czytelników. Oczywiście największym...
Opel Insignia kombi po liftingu z silnikiem 2.0 Turbo 200 KM to auto prawie kompletne. Test ten pokaże Wam co zmieniło się w nowej Insignii, co udało się poprawić, a co jeszcze potrafi przeszkadzać....
Alfa Romeo Giulia Veloce przeszła lifting. Sprawdzamy czy diesel 2.2 JTDm 210 KM pasuje do tego auta, co się zmieniło po modernizacji tego modelu i czy warto dopłacać do odmiany Ti. Test auta niebawem...
Honda Civic Sport Line z silnikiem 1.0 Turbo o mocy 126 KM to zupełnie inne auto niż testowany przez nas wcześniej sedan. I nie chodzi tylko o osiągi czy wygląd. Samochody inaczej się prowadzą,...
Ford Mustang GT przeszedł facelifting już w 2017 roku, a w 2020 roku doczekał się jubileuszowej wersji 55 Edition. Test tego modelu powinien pokazać Wam, nie tylko jak to auto przyspiesza i hamuje, ale...
Elektryczna Honda e przeszła test, w którym odsłoniła przed nami trochę zaskakujące rzeczy. Jej zasięg, osiągi i styl prowadzenia okazały się odmienne od tego, czego się po niej spodziewaliśmy. Nawet jej wnętrze wyobrażaliśmy sobie...
Testowany Fiat 500X Sport ma silnik 1.3 Turbo 150 KM, zmienione zawieszenie, przeprojektowany układ kierowniczy i dodatki dostępne tylko dla wersji Sport. Na ile ten SUV łączy funkcjonalność ze sportowym zacięciem? I czy ten...
Honda Civic przeszła facelifting. Co się zmieniło? Test wersji sedan wyposażonej w silnik 1.5 Turbo i skrzynię CVT pomoże Wam to ocenić. Zmiany są niewielkie, ale skuteczne. Czy to naprawdę najlepszy sedan w klasie...
Volvo S60 Polestar Engineered to sportowa hybryda plug-in o mocy aż 405 KM. Producent twierdzi, że zużycie paliwa to zaledwie 1,5 l benzyny na 100 km, mimo że auto przyspiesza 0-100 km/h w 4,4...